Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Enjoy mornings..

Καλημέρα!!Καλή χρονιά...

Εξαφανίστηκα τελείως αλλά επέστρεψα…

Έφτιαξα μια σύνθεση για το Scrapbookers in Greece που έχει ως θέμα μια σύνθεση για ένα καινούργιο ξεκίνημα ή μια νέα αρχή…

Κάτι που θέλω λοιπόν τον νέο χρόνο είναι να απολαμβάνω το πρωινό φως κάθε νέας μέρας να ετοιμάζω το πρωινό μου (χωρίς βιασύνη) και να χάνομαι στην υπέροχη πρωινή ησυχία στη βεράντα μου… όλες οι μέρες εύχομαι να είναι δυνατές, γεμάτες και γλυκές…για όλες μας..






Υ.Γ. Η Φώτο είναι από πρωινό πριν ξεκινήσω διατροφή…χιχιχι

Φιλιά και αγκαλιές!!

11 σχόλια:

  1. Αγαπάκι εγώ στο είπα και από κοντά από τις πιο ωραίες σου συνθέσεις!

    Η φώτο σούπερ, το "ροζ", οι πιτσιλιές! όλα ωραία!

    Μπράβο μπραβο καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στελλάκι!!!!! Απολαμβάνω τόσο την κάθε σου σύνθεση, πρέπει να κάνεις πιο συχνά!!!! ;)

    love-love-love it... όντως οι ροζ πιτσιλιές είναι ΤΕΛΕΙΕΣ και ταιριάζουν τόσο πολύ με την φωτογραφία! Καλά η ροζ καρέκλα, η ροζ γλάστρα;;;; Τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι και η καρέκλα κ το γλαστρακι εχουν περάσει και αυτα απο τα χερια μου...χιχι.. οσο για την σύνθεση σας ευχαριστώ, καλούτσικη ειναι δεν ειμαι πολυ ευχαριστημένη γιατι την έφτιαξα χωρις υπομονή..
      αααααα και Ρουλα και Νατασάκι κ Αλικη...η σύνθεση εχει κατι απο εσας... :)

      Διαγραφή
  3. Γλύκα φιλενάδα! Και όμορφες οι ρόζ λεπτομέριες! Και το φακελάκι ....τέλειο! Καλή επιτυχία! ΦΙλιαααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!! Όταν σου λέμε και σου ξαναλέμε να κάνεις συνθέσεις πιο συχνά ξέρουμε τι λέμε!!! Είναι φοβερή, οι ροζ πινελιές 'all the money'!...και δεν σου το είχα με το ροζ...!!χιχι!! Μπράβο σου Στέλλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στελλάκι απίθανη συνθεση! Τα χρώματα, το στήσιμο, το concept - όλα! Για τη δίαιτα δεν σχολιάζω καθόλου.....Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στελλάκι μου είναι απίθανη!Την λατρεύω!
    Τώρα που πήρες φόρα σε παρακάλώ μην σταματάς!
    Φοβερή σελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να μην είναι το στυλ μου αλλά μου αρέσει πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο Στελλάκι!!!Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στελλάκι είναι φανταστική!!!!!Με δροσερό στυλ και πολύ μοντέρνα ;) την λάτρεψα!!!!! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στέλλα μου.. είναι φανταστική!! Σου πάει και η στροφή στο ροζ! (δεν κρατήθηκες ε?? χι χι χι έχεις βάλει και glitter!).. Πολύ όμορφη ευχή .. και εύχομαι να σου πραγματοποιηθεί! Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή